دانلود قالب کودک

 

دانلود قالب کودک


کد قالب کودک را از کادر زير کپي کرده و در قسمت ويرايش قالب وبلاگ خود کپي نماييد


جشن به مراسمی اطلاق می‌شود که در آن عده‌ای از انسان‌ها توسط یک یا چند میزبان به عنوان مهمان جهت شادی و شعف دعوت می‌گردند. جشن‌ها ممکن است به منظورهای فردی یا اجتماعی برگزار گردند. برخی از جشن‌ها به افتخار یک فرد خاص، روز یا رویداد به طور مثال جشن تولد در یک مکانی می‌گیرند. این مکان ممکن است در رستوران‌ها، بارها، باغ، کاباره‌ها و کافه‌ها و مکان‌های دیگر وجود داشته باشد و هزینهٔ این جشن‌ها به عهدهٔ فرد میزبان است.

جشن تولد

جشن تولد جشن سالگرد کسی است که در آن روز آن فرد به دنیا آمده است. این سنت در اواسط قرن نوزدهم آغاز شده اما تا اواسط قرن بیستم محبوب نشده است. جشن تولد یکی از ویژگی‌های بسیاری از فرهنگ‌ها می‌باشد.

کودکان در جشن تولد

در فرهنگ‌های غربی جشن تولد شامل تعدادی از آیین‌های مشترک است. مهمانان ممکن است بخواهند هدیه‌ای برای میزبان بخرند و در جشن تولد به او بدهند. مکان‌های جشن اغلب تزیین شده‌اند. معمولاً دکوراسیون رنگارنگ مانند و دارای بالن و قطعات رنگی است. در جشن تولد معمولاً برای کسی که تولدش است کیک تولد می‌گیرند که معمولاً شمع را روی آن قرار داده و آن را روشن می‌کنند. سپس از او می‌خواهند که آرزویی بکند و سپس شمع را فوت کند. سپس به وی اولین قطعهٔ کیک را می‌دهند و گاهی همراه ان آهنگ تولد مبارک را می‌گذارند. در جشن تولد کودکان زمانی است که آن‌ها هدیه‌هایی که مهمانان برایش کادو آورده‌اند را باز کنند هم چنین در بعضی اوقات کلاه کاغذی مخروطی مانند که شکل رنگارنگی دارد را بر روی سر آن‌ها و هم چنین مهمانان می‌گذارند و سپس هدایا باز می‌شود.





Share تاريخ: 1394/04/15 مشاهده : 1210

آخرین قالب های ارسال شده :