دانلود قالب هات چاکلت

 

دانلود قالب هات چاکلت


کد قالب هات چاکلت را از کادر زير کپي کرده و در قسمت ويرايش قالب وبلاگ خود کپي نماييد



شکلات داغ یا هات چاکلت نوشیدنی داغی است که به طور معمول شامل شکلات رنده شده یا ذوب شده یا پودر کاکائو، شیر داغ‌شده یا آب و شکر است.

تاثیر بر سلامتی

نوشیدن روزانه دو فنجان شکلات جریان خون را در مغز سالمندان سالم افزایش می‌دهد و به همین دلیل عملکرد حافظه آنها بهبود پیدا می‌کند.
انواع هات چاکلت برای روزهای برفی

    شکلات داغ کلاسیک
نوشیدنی گرم و سرشار از انرژی که بسیار سریع و آسان تهیه می‌شود و در یک عصر سرد زمستانی خستگی را از تن شما درمی‌آورد. این نوشیدنی با عطر دارچین و کاکائو  به شما نیرو بخشیده و شما را غرق لذت می‌کند.

شکلات داغ نعنایی

نوشیدنی شکلاتی با طعمی متفاوت از آنچه تا کنون میل کرده‌اید. شکلات داغ نعنایی یکی از محبوب‌ترین‌ها نزد افرادی است که حتی در سرمای زمستان نیز دوست دارند خنکی و طراوت نعنا را تجربه کنند.

شکلات داغ قرمز

برای درست کردن هات چاکلت قرمز از ترکیب شکلات سیاه و سفید استفاده می‌شود؛ پس شما می‌توانید شیرینی این نوشیدنی را بسته به نسبت استفاده از هریک تنظیم کنید. جنبه هیجان‌انگیز این هات‌چاکلت رنگ قرمز آن است که بچه‌ها را سر ذوق می‌آورد. برای تزئین این هات چاکلت اغلب از مارشمالو استفاده می‌کنند. مارشمالو را می‌توانید درون فنجان نوشیدنی انداخته تا کمی آب شود و کف سفید رنگی روی سطح نوشیدنی ایجاد کند یا اینکه کنار فنجان بگذارید.

شکلات داغ غلیظ

همانطور که از اسم این نوشیدنی پیداست نسبت به انواع  مشابه غلظت بیشتری دارد، پس می‌توان به خواص بسیار زیاد شکلات اشاره کرده و اینکه باعث شادابی وجوانی پوست میشود.




Share تاريخ: 1394/04/16 مشاهده : 233

آخرین قالب های ارسال شده :