دانلود قالب قلب صورتی

 

دانلود قالب قلب صورتی


کد قالب صورتی  را از کادر زير کپي کرده و در قسمت ويرايش قالب وبلاگ خود کپي نماييد



قلب یک تلمبه عضلانی است که در سینه قرار دارد و بطور مداوم در حال کار کردن و تلمبه زدن است. قلب بطور شبانه روزی خون را به سرتاسر بدن تلمبه می‌کند. در حدود 100000 بار در روز قلب ضربان می‌زند. برای اینکه قلب بتواند این کار سنگین را انجام دهد نیاز دارد که توسط شریانهای کرونری ، به عضله خودش هم خونرسانی مناسبی صورت پذیرد.

صورتی رنگ لطافت، عشق، احساسات رماتیك و عاشقانه است. صورتی رنگ خانم‌هاست! در جوامع غربی وسایل و اثاثیه صورتی از طرفداران زیادی برخوردارند، صورتی علاوه بر چیزهایی كه گفته شد رنگ راحتی و آرامش نیز می باشد. جوامع غربی در دوران باستان معتقد بودند كه دختران د رگلبرگ‌های صورتی گل رز متولد می‌شوند كه این اعتقاد بسیار زیبا و لطیفی است.

روانشناسان رنگ بر این باورند كه صورتی رنگ بسیار قدرتمندی است. این رنگ علاوه بر اینكه احساس آرامش و راحتی را القا می‌كند به شدت ضد افسردگی و گوشه‌گیری است. صورتی كلید در احساسات خاموش است كه این امكان را برایمان فراهم می‌كند تا احساسات نهفته خود را رها سازیم و آن‌ها را ابراز كنیم. از نظر علم انرژی درمانی، صورتی سمب عشق و احساسات عاشقانه است. این علم می‌گوید صورتی برای بینندگان خود آرامش به ارمغان می‌آورد. صورتی نسبت به قرمز خیلی راحتر و ساده‌تر خود را با شما وقف می‌دهد. استفاده از صورتی سیر را فراموش نکنید. این رنگ گرم و شاد در کنار شکلاتی, آبی آسمانی و زرد موزی بسیار زیبا و چشم نواز می شود.



Share تاريخ: 1394/04/16 مشاهده : 1396

آخرین قالب های ارسال شده :