دانلود قالب چهره

 

دانلود قالب  چهره


کد قالب چهره را از کادر زير کپي کرده و در قسمت ويرايش قالب وبلاگ خود کپي نماييد



مطالعات علمي نشان داده اند، چهره هايي كه به نظر ما زيبا و جذاب به نظر ميرسند، ويژگيهاي خاص دارند كه اين ويژگيها را در 3 گروه اصلی ميتوان جاي داد:

1 سلامت و تندرستی

2 زيبایی

3 حالتی از معصوميت چهره كودكان

همچنين تحقيقات علمی و روانشناسي در جامعه امروز جهان، معيارهاي خاصي را براي چهره زيبا در نظر ميگيرند كه البته مطلق نيستند. آكادمي جراحي زيبايي امريكا، مشخصات يك چهره زيبا براي خانمها را پوست كمي برنزه و نه رنگ پريده، صورتي باريك و بدون چربي اضافه، لبهاي پر، ابروهاي پر و تيره، مژه هاي بلند و باريك، گونه هاي برجسته، پلكهاي باريك، بيني باريك، پوست شفاف و كشيده و بدون چين و چروك، دندانهاي سفيد و مرتب، چشمهاي درشت و شفاف، پيشاني بلند، در نظر ميگيرند در مقابل ويژگيهاي يك چهره زيبا براي آقايان؛ پوست تيرهتر و سبزه، صورت جمع وجور و باريك با چربي كم، لبهاي قرينه، ابروهاي تيره و مژه هاي پر، پهنتر بودن نيمه فوقاني صورت نسبت به نيمه تحتاني، چانه برجسته كه نشاندهنده قدرت مرد است، فك پايين قوي و بازاويه هاي مشخص، ابروهاي پر و تيره، شيار بين بيني و لب كم عمق و پلكهاي نازك، است. اين معيارها در جامعه هاي مختلف ممكن است كمي متفاوت باشد و سليقه شخصي افراد مختلف نيز بر معيارهاي ذهني آنها از يك چهره زيبا موثر است ولي با وجود اين، اصول و معيارهاي زيبايی انسان در طول تاريخ و تا به امروز ثابت باقی مانده است.

بمبی ساعتی درون چهره زيبا

پيری، بزرگترين دشمن يك چهره زيبا است كه زيباترين چهره ها را به تاراج غارتگری خود می برد. با پير شدن، پوست قابليت كشش خود را از دست ميدهد و چشمانی درشت و پلكهای باريك جای خود را به پلكهایی افتاده و چشمانی كه رد پای پيري بر آن به جای مانده است ميدهند گر چه تكنيكهای جراحي مدرن زمان انفجار اين بمب ساعتی را به تعويق می اندازند، ولی هنوز نتوانسته اند آن را به طور كامل از کار بیندازند.

 

 



Share تاريخ: 1394/04/22 مشاهده : 202

آخرین قالب های ارسال شده :