دانلود قالب جاستین بیبر

 

دانلود قالب  جاستین بیبر


کد قالب جاستین بیبر را از کادر زير کپي کرده و در قسمت ويرايش قالب وبلاگ خود کپي نماييد



“جاستین بیبر” “Justin Drew Bieber” متولد مارس سال ۱۹۹۴ خواننده نوجوان کانادایی است که در سال ۲۰۰۸ به خاطر پست ویدئوهایی در یوتوب به شهرت جهانی رسید.

مادر جاستین( پاتی مالت) در ۱۷ سالگی جاستین را از فردی به نام “جک بیبر” باردار می‌شود( ازدواجی رخ نداده بود)، به همین دلیل، پدر جاستین در همان کودکی به دلیل نداشتن هیچ قید و بندی به خانواده، جاستین و مادرش را به حال خود رها می‌کند.
در حالی که هنرمندان نوجوان مشهور بسیاری در آمریکا و دیگر نقاط جهان وجود دارند، اما مجله‌های معروف آمریکایی اصرار دارند که نام بیبر در میان بهترین‌ها معرفی شود.

برای مثال، جاستین بیبر در سال ۲۰۱۱ از طرف “مجله تایم” به عنوان یکی از ۱۰۰  فرد تأثیرگذار  و دومین فرد ثروتمند زیر ۳۰ سال معرفی شد. در سال ۲۰۱۲ “مجله فوربس”اعلام کرد درآمد بیبر در دو سال گذشته ۱۰۸ میلیون دلار بوده است و تا ماه می ۲۰۱۲، بیش از ۱۵ میلیون نسخه از آلبوم‌هایش در جهان به فروش رسید.

هنگامی که جاستین تنها ۱۳ سال داشت، “اسکوتر بران” “Scooter Brown”، مهره‌یاب معروف آمریکایی-اسراییلی، بیبر را شناسایی کرده و پس از رایزنی با خانواده او، این نوجوان کم سن و سال را تحت تربیت خود قرار می‌دهد.
اسکتور بران که اکنون مدیر برنامه و همه‌کاره جاستین بیبر است به عنوان پدر صهیونیست این نوجوان شناخته می‌شود.
وی چنان تاثیری روی جاستین گذاشته است که بیبر در تمام کنسرت‌های خود آداب صهیونیست‌ها را به جا آورده و علائم و نشانه‌های صهیونیستی را در لباس‌ها، خالکوبی‌های خود طراحی می‌کند. به علاوه، در سال ۲۰۱۱، با هماهنگی اسکوتر و حمایت‌های مالی بنیاد شیمون پرز، جاستین کنسرتی را در سرزمین‌های اشغالی برگزار کرد.



Share تاريخ: 1394/04/22 مشاهده : 1220

آخرین قالب های ارسال شده :