دانلود قالب اکشن

 

دانلود قالب اکشن


کد قالب اکشن را از کادر زير کپي کرده و در قسمت ويرايش قالب وبلاگ خود کپي نماييد



فیلم اکشن یکی از ژانرهای فیلم است که در آن یک یا چند قهرمان اصلی با مجموعه‌ای از درگیری‌های فیزیکی، رزمی و جنگی روبرو می‌شوند. قهرمان اصلی فیلم برای پیروزی باید بر دشنان خود غلبه کند. دوران رشد فیلم‌های ژانر اکشن بیشتر در دهه ۷۰ میلادی بود. در طول تاریخ این ژانر ، از بروس لی به عنوان اولین بازیگری که باعث حرکت و محبوبیت این ژانر شد ، یاد میکنند.
سرآغاز فیلمهای اکشن در هالیوود به چند دهه قبل باز می گردد.استقبال مخاطب از این ژانر باعث شده دست اندر کاران هالیوود همواره به ساخت فیلمهای جذاب در این ژانر همت گمارند.

بدلکاری(حرکات اکشن)

بدلکاری (اکشن کاری)یک نوع حرکت فیزیکی فوق العاده و غیر معمول است که نیازمند کسب مهارتهای منحصر بفردی است که در جهت اهداف هنری مانند تلویزیون، تئاتر و سینما، استفاده می شود. بدلکاری بخشی از گروه بزرگ فیلمسازی است.
پیش از آنکه نسل شبیه سازها و جلوه های ویژه کامپیوتری پا به عرصه وجود بگذارند. بدلکاری، در صحنه های زنده و پر مخاطره صورت می گرفت و خالق صحنه اکشن،  بدلکاری را استخدام می کرد که واقعا حرکاتی را مانند آویزان شدن از یک آسمان خراش یا پرت شدن از قطار به بیرون را انجام دهد. که غالبا گاهی صدمات جبران ناپذیری را متحمل گروه فیلمسازی می کرد.
البته خطرات همچنان در این حرفه بسیار بالاست ، زیرا طراحان همواره به دنبال انجام حرکاتی هستند که عقل و هوش را از سر تماشاگران برباید. ولی یک اصل مهم که به صورت یک قانون نانوشته در بین بدلکاران رایج است، اینست:"زنده بمان و بدلکاری کن" بدلکاران همیشه باید در نظر داشته باشند که هر حرکت و موقعیت باید در حداکثرامنیت اجرا شود و هدف، اجرای صحنه های اکشن با حداقل خطرات و آسیبهاست.



Share تاريخ: 1394/04/23 مشاهده : 294

آخرین قالب های ارسال شده :