قالب فیس آپ خیاط

 

قالب فیس آپ خیاط


کد قالب خیاط را از کادر زير کپي کرده و در قسمت ويرايش قالب وبلاگ خود کپي نماييد



طراحی و دوخت لباس طی قرون متمادی همراه با پیشرفت علم و تکنولوژی تغییرات چشمگیری داشته و متناسب با فنون و تکنولوژی مدرن، شرایط اقلیمی، اقتصادی و آداب و رسوم اجتماعی در حال تحول و گسترش می باشد. رشته طراحی و دوخت یک رشته کاربردی است و هدف آن طراحی لباس با مدل های گوناگون با حفظ خلاقیت هنری می باشد. هنرجوی این رشته در طی دوران تحصیلی با مبانی هنرهای تجسمی و اصول طراحی لباس و آناتومی بدن انسان الگو برش و دوخت لباس زنانه و کودک و تزئین اتاق خواب کودک شناخت الیاف نساجی رنگ شناسی تخصصی لباس و انواع پارچه و استانداردهای دوخت طراحی لباس با مدل های گوناگون روش تولید لباس (سری دوزی) آشنا شده و توانایی انجام دوخت پولک منجون دوزی با لباس عروس طراحی و دوخت گوناگون لباس کودک کار با انواع چرخ های خیاطی را پیدا خواهد کرد.

زمینه شغلی رشته طراحی و دوخت :

سری دوزی پوشاک، برشکاری لباس و پارچه، طراحی لباس و دوخت، سرپرست آموزشگاه خیاطی، مدیر امور تولیدی پوشاک، تکه دوزی و گلدوزی لباس، نازک دوزی و ضخیم دوزی، دوخت کامل سیسمونی، مدل سازی لباس، کارگاه های لباس عروس، تأسیس آموزشگاه های خیاطی، تأسیس آموزشگاه های طراحی لباس، اشتغال در صدا و سیما (طراحی لباس)، اشتغال در آموزش و پرورش.

شرایط کاری:

جایگاه شغلی متوسط و سطح درآمد خوب، نیاز به فعالیت های مدیریتی کنترل و نظارت تداوم و تراکم کار زیاد، تحمل سر و صدا و آلودگی محیط کار در کارخانجات نساجی، نیاز به فعالیت های دست و چشم.



Share تاريخ: 1394/04/24 مشاهده : 249

آخرین قالب های ارسال شده :