قالب فیس آپ کلاه قرمزی

 

قالب فیس آپ کلاه قرمزی


کد قالب کلاه قرمزی را از کادر زير کپي کرده و در قسمت ويرايش قالب وبلاگ خود کپي نماييد



کلاه قرمزی بچه عروسکی بازیگوش و تنبل و خوش قلب مجموعه تلویزیونی که در ابتدای ساخت سری‌های کلاه قرمزی به عنوان شخصیت اصلی محسوب می‌شد ولی رفته رفته شخصیت‌های دیگر نقش پررنگ تری گرفتند.
پسر خاله شخصیت اصلی مجموعه‌های اولیه کلاه‌قرمزی بعد از کلاه قرمزی بود و شخصیتی بسیار جدی و جوانمرد و بسیار قانع و از خودگذشته داشت که گویی نماینده طبقه کارگر در این مجموعه است و دوستان کارگر زیادی دارد که همگی دارای این خصوصیات هستند.
از دیگر خصوصیات این شخصیت کمک به سالمندان و فقرا است.
آقای مجری با بازی ایرج طهماسب یکی از معدود شخصیت‌های غیر عروسکی این مجموعه است که نکات اخلاقی و تربیتی را به بچه‌ها گوش زد می‌کند.
با وجودی که آقای مجری جدی‌ترین شخصیت این مجموعه است اما هیچ‌کدام از شخصیت‌های عروسکی در مجموعهٔ کلاه‌قرمزی او را جدی نمی‌گیرند؛ مثلاً جیگر می‌آید و کف خانه را می‌کند یا فامیل دور درست زمانی که آقای مجری در حال صحبت با مخاطبان است زیر پای او رخت می‌شوید.
دختر همسایه، دختر همسایه آقای مجری است که معمولاً به آقای مجری سپرده می‌شود. او تحت تاثیر برنامه‌های تلویزیونی که در ایران برای کودکان ساخته می‌شود قرار گرفته و تکه کلامش "دست و جیغ و هورای بلند" است.



Share تاريخ: 1394/04/24 مشاهده : 1198

آخرین قالب های ارسال شده :