قالب فیس آپ ماشین اسپرت

 

قالب فیس آپ ماشین اسپرت


کد قالب ماشین اسپرت را از کادر زير کپي کرده و در قسمت ويرايش قالب وبلاگ خود کپي نماييد




افزايش قدرت موتور ٫ افزايش قدرت ترمزها ٫ ايجاد يكسري تغييرات در داخل و خارج بدنه اتومبيل ٫ ايجاد ظاهري متفاوت براي اتومبيل تا سريعتر و قدرتمند تر به نظر برسد.

اينها نكاتي هستندكه يك اتومبيل تيونينگ شده را از ساير اتومبيلها متفاوت ميسازند.
جالبترين موضوع در تيونينگ افزايش قدرت موتور هست. افزایش حجم موتور ٫ استفاده از ميل سوپاپ ريسي و يا تغيير در ميل سوپاپ روشهايي هستند كه در افزايش قدرت موتور تاثير زيادي دارند. بهمراه این قبیل تغییرات ايجاد تغييرات در ecu ،تغييرات در مانيفولد هوا و یا نصب هدرز و منبع اگزوز به جای نوع فابریک و در موتورهاي مجهز به توربو افزايش حد فشار والو توربو ٫‌استفاده از intercooler بزرگتر و نصب سوپاپ BLow-off میتواند قدرت موتور را افزایش داد.

تغييرات فني كه در اتومبيل ايجاد ميشود فقط براي به دست آودن شتاب و سرعت بيشتر انجام نميگيرند و شامل بهبود كنترل و افزايش گيرش و افزايش قابليتهاي ترمز اتومبيل نيز ميشوند. همه اين تغييرات را بايد مانند يك زنجير تصور كرد و در صورتی که يكي از حلقه های زنجیر وجود نداشته باشد مشکلاتی به وجود خواهند آمد.برای مثال موتور اتومبیلی تیونینگ شده و اتومبیل با شتاب و سرعت بیشتری در پیست یا جاده میتواند حرکت کند پس برای اینکه راننده بتواند اتومبیل را متوقف و کنترل کند حتمن باید ترمزهای این اتومبیل را نیز تقویت کرد تا جوابگوی سرعت و شتاب افزایش یافته باشد و ایمنی سرنشینها را تامین کند , چرا که این قبیل نواقص خطرات جدی در پی خواهد داشت و ممکن است منجر به حوادث پیش بینی نشده و حتی مرگ شود.

به همین دلایل اگر قصد دارید اتومبیلتان را تیونینگ کنید این کار را مرحله به مرحله و حساب شده انجام دهیدو مراحل تیونینگ مکمل هم باشند.در انتخاب قطعات تیونینگ دقیق بوده و وسواس داشته باشید و از قطعات مناسب شهر و خیابانها استفاده کنید و همیشه از راهنمایی ها و تجربیات افراد ماهر و متخصص سود ببرید.

پیشرفت تکنولوژی در دنیای اتومبیلها و تیونینگ باعث شده برای هر سلیقه ای انتخابهای متعددی وجود داشته باشد طراحی اتومبیلها و تیونینگ ظاهری بیشتر به سمت اتومبیلهای مسابقه ای گرایش دارند , صندلی های ریسی , سر دنده , طراحی فلزی در داخل و خارج اتومبیل , فرمان اسپرت , تغییر رنگ صفحه کیلومتر شمار , چراغهای جلو و عقب و آینه های بغل و رینگ و لاستیک و کیتهای بدنه body kits و غیره ... تغییراتی برای ایجاد ظاهری اسپورتی و شبیه اتومبیلهای مسابقه ای هستند ولی بعضی از این تغییرات صرفا جهت تغییر شکل میباشند و برخی باعث علاوه بر اسپورتی جلوه دادن اتومبیل باعث افزایش هندلینگ و افزایش سرعت , کاهش وزن و یا بهبود آیرو دینامیک بدنه میشوند.



Share تاريخ: 1394/04/25 مشاهده : 276

آخرین قالب های ارسال شده :