قالب فیس آپ نمایشگاه ماشین

 

قالب فیس آپ نمایشگاه ماشین


کد قالب نمایشگاه ماشین را از کادر زير کپي کرده و در قسمت ويرايش قالب وبلاگ خود کپي نماييد




    نمايشگاه خودرو بين المللي تهران كه از سال 74 فعاليت خود را در اين كلانشهر آغاز كرد تنها 10 سال پياپي توانست در تقويم نمايشگاه هاي بين المللي پايتخت حضور داشته باشد و پس از آن ترافيك بهانه اي شد، براي حذف آن از تقويم نمايشگاه هاي بين المللي تهران و بسته شدن درهاي اين نمايشگاه بر روي خودروسازاني كه طي اين10سال به برپايي چنين نمايشگاهي در منطقه دلخوش بودند.
    مخالفت شوراي شهر و شهرداري پايتخت با برگزاري مجدد نمايشگاه خودرو تنها سدي است كه تاكنون هيچ مقام مسوولي از آن نتوانسته عبور كند و با وجود موافقت وزارت بازرگاني براي برپايي مجدد اين نمايشگاه هنوز، در اين نمايشگاه بر روي خودروسازان بسته است.

    بسته شدن نمايشگاه خودرو تهران موجب شد تا اوايل سال گذشته وزارت صنايع و معادن بر گنجانده شدن مجدد اين نمايشگاه در تقويم كاري نمايشگاه هاي بين المللي تهران و باز كردن اين قفل چهارساله دست به دامان رييس دولت نهم شود، اما اين اقدام وزارت صنايع نيز با وجود موافقت احمدي نژاد و صدور مجوز از سوي وزارت بازرگاني باز هم راه به جايي نبرد؛ چراکه شوراي شهر بر مصوبه اي كه چهار سال پيش و در دوران شهرداري احمدي نژاد در شوراي شهر به تصويب رسيده بود استناد كرده و برگزاري اين نمايشگاه را به اتمام پروژه نمايشگاه آفتاب موكول كردند، پروژه اي كه زمان اتمام آن نامشخص است. عدم برپايي مجدد نمايشگاه خودرو بين المللي تهران موجب شد تا نمايشگاه هاي خودرو به ساير استان ها منتقل شود، به طوري که در حال حاضر سالانه پنج نمايشگاه در استان هاي مختلف برگزار مي شود که به رغم بين المللي بودن آنها هيچ خودروساز خارجي در آنها شركت نمي كند که اين امر منجر به آن شده که نمايشگاه هاي مذکور تنها به محلي براي بازاريابي و فروش محصولات قديمي خودروسازان در شهرستان ها تبديل شود.

    عدم حضور خودروسازهاي بخش خصوصي و همچنين خودروسازهاي خارجي در نمايشگاه هايي که در شهرستان ها برگزار مي شود، نمايشگاه هاي مذکور را با ديگر نمايشگاه هاي که در دنيا برگزار مي شود متفاوت کرده است.
اصل برگزاري نمايشگاه خودرو به منظور جذب مشتري است اما در دنيا خودروسازان براي جذب مشتري در نمايشگاه ها اقدام به ارائه خودروهاي کانسپت (خودروهايي که نشان دهنده عمق دانش فني خودروساز و نگرش شرکت به آينده است) و ارائه خودروهاي جديد مي کنند که اين امر موجب مي شود تا خريداران نسبت به برنامه هاي شرکت خودروساز مطلع شوند که اين امر در نهايت اعتماد مردم به خودروسازان را در پي دارد.
از نظر شرکت هاي خارجي به دليل بسته بودن بازار رونمايي خودرو جديد در کشور ما توجيهي ندارد و به همين دليل هيچ خودرو جديد يا کانسپت از سوي اين شرکت ها در کشور رونمايي نمي شود. از سوي ديگر، طراحي و توليد خودروهاي جديد نيز در خودروسازان داخلي بسيار محدود صورت مي گيرد، به همين دليل خودروسازان در اين نمايشگاه تنها به رونمايي از خودروهاي فيس ليفت مي پردازند.
در حال حاضر خودروسازان داخلي در نمايشگاه هايي که در ساير استان ها برگزار مي شود تنها اقدام به عرضه خودرو با تخفيف ويژه مي کنند که با توجه به اشباع بازار اين امر نيز در حال حاضر براي خودروسازان سودده نيست.



Share تاريخ: 1394/04/25 مشاهده : 1191

آخرین قالب های ارسال شده :